about to become 19.12.08

nattugglar och lyssnar på st.vincent.
jag har fått mina skivor från waterhouse,
och jag älskar det. alltihop.
jag fick även en fin blandskiva med bland annat asfeta "el boy die",
som nyligen lanserats på waterhouse.
jag är så musiktöntig.
köpte även 5 skivor på tradera för 70 pix.
bland annat portastatic, the walkmen, film school.
jag är mer än nöjd.
jag ska ge er lite länkar så ni får höra skiten.

jag har börjat fundera över det här med nyårslöften.
jag är rätt dålig på sånt, tycker att det är rätt fånigt.
men jag skulle behöva det.
eller ett pre-nyårslöfte.
vad jag inte ska göra nu, före jul, heller.

jag vet i alla fall vad jag ska göra imorgon.
kika in erikshjälpen i gävle, dricka waynes tchai-te och spendera lite kvalitetstid med erika.


ja jag ska sluta plocka fram sommarbilder för tusen liv sedan, leva lite mer i nuet,
bli lite bättre, lite snyggare, lite smartare, bla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback