"jag vägrar betala 100 spänn för att bli nypt i rumpan av nån snubbe på kharma lounge"

okej, jag kanske ändrade mig igen.
nu kanske det blir den billigaste lägenheten någonsin på odenplan.
med min bästa vän. jag vågar inte ens tro på't.

det är rätt fint med söndagar.
att vara lite lagom bakis efter en trevlig kväll
(modevisningen i gasklockorna igår och
efterfest med tjusiga modeller och trevliga modenördar),
ligga utmattad i soffan med kaffe och lussebulle
efter en timmes uteritt i vintermörkret,

och typ wallander på tv:n, sådär lagom svalt och egentligen trist,
men som passar mitt tillfredsställda söndagsjag bra.

ps. citatet sagt av min vän sara (nedan), som inte tycker så bra om sandvikens uteliv. jag dömer inte. ds



efter modevisningen, sara till vänster och hennes modeller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback