nu är det vår!

inte riktigt, men nästan. snart. igår var det i alla fall en herrans fin sol ute, och varmt var det. vi ska ju flytta, och jag var inne på inreda.com och skulle leta lita inspiration. jag älskar att allt är i skira färger, pasteller och mjuka mönster. jag ska byta ut mina brunguldiga indiska-kuddar mot pastelliga rosa och ljusblå kuddar.

jag har en bild av hur jag ska cykla till vårt bageri en varm och solig söndagsmorgon, torra gator och sjungande fåglar. också ska vi sitta på gräsmattan utanför vårt hus och dricka te. vi blev alldeles varma i kroppen när vi kom på det.

ikväll ska jag sova på rörstrandsgatan, titta lite film och säkerligen spela lite geni.

men först: lagerhaus, indiska och söder. jag har nytt skrikrosa nagellack och en finfin rutig skjorta som jag glömt bort att jag ägde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback