2008 har potential

...mitt i all hemlöshet kom vi på att 2008 hittills är ett bra år. det är fint väder, vi lagar god mat, tar långa promenader och tittar på trevliga filmer. det blandar vi med en lagom dos skola och tedrickande. grabbarna går bra, kompisarna går bra och därigenom även humöret.

det gäller att hålla korta tyglar bara. vara drygt positiv, drygt vårig och allmänt pigg.

fast nu är jag faktiskt trött på riktigt, jag ska vara i skolan 8 imorgon bitti, så jag hinner jobba lite innan jag ska möta kristina på centralen. hon kommer med fetingpackningen från malmö, så jag ska hjälpa henne med grejerna till hennes nya lägenhet på st:eriksplan.

nu stig dagerman, sköna beirut i bakgrunden och sova sängen.

Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Ring mig!

2008-01-16 @ 07:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback