il va être bien

japp. det löser sig nog. visserligen har vi fortfarande ingenstans att bo, men det fixar sig förhoppningsvis. kanske kommer mina adresser att växla mellan st:eriksplan, hammarby sjöstad och mariatorget. och det känns ju iofs inte helt fel. kanske skulle vara kul att bo i stan några veckor.


idag har jag varit väldigt aktiv, alldeles för aktiv för att vara en söndag efter en utekväll. fast det sket sig med the office i stadshagen. jag som var technoklädd och allt. men vi gick till esque istället.

sandra väckte mig vid 10 och sa att vi skulle få främmande av hennes faster, så jag skyndade mig att bädda sängen, vädra sovrummet, koka kaffe och försöka se anständig ut. jag tror att det gick ganska bra. vi drack kaffe och pratade utlandsresor, vi ska vara kattvakt åt dem när de åker till thailand på lördag.


...och apropå lördag. jag ska på maskerad på lördag, och vi ska klä ut oss till en delstat i usa. en delstat i usa?!?!?!? kanske en dude i hatt i nevada, eller en cowboy i texas? det känns ju sjukt krångligt och stereotypt. men det kan bli kul.

det är vår i stockholm. believe it or not. eller det är ingen snö och vårsol, fåglarna kvittrar. vi har varit ute och gått i över en timme, och det var fantastiskt.


på det lite mintthchaite, grönsaksgryta med cous-cous och fotmassage. det är soft att bo med en blivande hud- och spaterapeut som kommer på söndagkvällen och säger "jag ska ha prov på fotmassage imorgon, kan inte jag få träna på dig?". jovisst, ingen tvekan om saken liksom. jag ställer upp!


imorgon väntar pedikyr, och senare i veckan ansiktsmassage. jag älskar att sandras skola har massa praktiska övningar.


nu ska jag sova, det är way too late. men jag hade min konstnärliga ådra igång, så jag var tvungen att köra.


godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback