karin hjärta american apparel

jag gillar american apparel. det finns en så skön, avslappnad, nonchig ton i deras grejer. bekvämt som fan och snyggt som fan. det känns som att våren kommer att innehålla en bra blandning mellan aerobics-inspirerat 80-tal och sportsoft 70-tal. ravegrejen avtar, istället chiffongmjuka klänningar med tuffa hoodies. sött men hårt.

det här skulle jag vilja ha på mig idag, plus varma strumpbyxor, sjal och kappa:

  plus   image33  plus 
american apparel                    nanajit för tjallamalla


ASOS Premium Leather Wedge Shoe
 asos


...nån väska jag ville ha hittade jag inte "on the net". jag gillar mina skinnväskor med långa axelband som jag ärvt av mamma. de har en skön 70-talskänsla.

egentligen ville jag förespråka en rosa och överdrivet gullig klänning, men jag inser att den typen av vår/sommarkläder inte passar för stockholms regniga gator ännu. men snart, då ni! klänningen från nanajit tror jag kanske att jag måste köpa. den är helt enkelt perfekt.

och egentligen skulle jag visa min kärlek till american apparel i det här inlägget. nu blev det inte riktigt så. men jag återkommer, och då ska jag visa er det bästa från aa, som är bland det bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback