skitpisshelvete

okej, jag skulle lätt kunna bryta ihop och få ett nervöst sammanbrott nu. vi måste flytta ifrån vår lägenhet, och vi vet inte var vi ska bo. det har fuckat sig med massa grejer, så vi måste härifrån. jävla stockholm, jävla jobbig stad.

jag har varit i skolan idag och fått massa grejer jag ska göra på min uppsats. jag har en vecka på mig innan nästa kurs börjar. jag pallar inte, jag orkar inte, jag vill inte. jag sitter och stressar så mycket över att inte veta var och om jag ska bo, så alla krafter liksom faller ur mig helt.

det har även fuckat sig med ansökningen till csn, så det fattas väl bara att jag inte får några pengar i januari för att mitt liv officiellt ska vara jävligt surt.

jag är jävligt sur, jag ska gå ut på något slags hypad technoklubb i stadshagen imorgon, och jag har ingen lust.
jag tror inte att jag är så bra att umgås med nu, nämligen.

så lämna mig ifred, jag ska dränka mig i mitt självömkande i några dagar.

jävla skit.

Kommentarer
Postat av: Moder

Lilla gumman, det kommer att ordna sig. Det brukar göra det. Kram.

2008-01-12 @ 06:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback