comprende?

my camera obsession continues...inatt drömde jag att jag hade en kamera. jag gick runt och fotade torra asfaltsgator och våriga tulpaner och annat. jag tror att jag fotade björns trädgård också, plus att jag var sådär vårigt snygg och smått solbränd.

soligt är det, och fint i björns trädgård. men jag har ingen kamera, och det stör mig!

annars sitter jag och lyssnar på new young pony club och försöker förgäves att koncentrera mig på forskningsartiklar skrivna på norska. blä, that's all I can say.

jag försöker att bortse från alla kläder jag vill sy, alla klubbar jag vill gå på, alla sommarroadtrips jag vill göra och alla kakor jag vill baka...

...jag sitter två timmar till. jag älskar att göra dealer med mig själv, sedan det faktiskt inte är någon som skulle bry sig om jag höll dem eller ej. men jag säger så, två timmar till, sedan ska jag åka till kulturhuset och dricka kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback