luggis or not, that is the question

lugg eller inte, det är frågan.. jag håller ju på att spara ut mitt hår. tanken är att jag ska bli hippiesnygg, lite såhär:

 
bild: facehunter.blogspot.com

eller jag vet inte, det här kanske snarare är indiesnygg.

men samtidigt gillar jag anna ternheims frisyr starkt:

 
bild: aftonbladet.se

denna frisyr skulle vara lättare att fixa,  eftersom jag redan har page och spikrakt hår. men jag är så trött på det, i alla fall på mig. lite tråkigt är det faktiskt.

nä, nu ska jag dra till emmaus och leta billiga kläder. jag ska sy lite och sedan bär det av till st:eriksplan, eller närmare bestämt rörstrandsgatan, där jag ska spendera natten.

ciao!

tillägg: koffeinfri sojalatte is the shit! jag som liksom både skär ner på mejeriprodukterna och på koffeinet. det blir ändå sån där placeboeffekt, sådär så jag känner mig mycket piggare. fast det kanske bara är för att soja är så nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback