friday I'm in love

jahadå. här i sumpan vankas det fredagsfest.
och vad passar bättre än smiths - friday I'm in love?

jag har köpt ett chardonnayvin som jag aldrig har provat innan. det heter gloria och jag köpte det mest för att det var en sån fin flaska. och för att jag gillar chardonnay. och för att jag druckit mig trött på alla systembolagets andra billiga viner.

jag har faktiskt haft framförhållning. smaka på ordet. framförhållning.

det innebär att jag städade igår och plockade fram kläder och nagellack och såntdärnt.

jag har jobbat sedan sju imorse men har inte varit lika taggad på länge.

jag har sån lyx här i sumpan, en liten gård som hör till huset med allehanda picknickutrustning.
så kan man leka att man är i skogen.

jag ska klä mig i en käck t-tröja i någon sorts ljus lavendelfärg,
sandaler med herrans massa remmar, och en fläta runt skallen.

ciao!

Kommentarer
Postat av: moster anna

Blev festen bra ???

2008-05-26 @ 15:24:37
Postat av: karin

jaa den blev så bra så. det är härligt att det är sommar! är det varmt i sandviken också? jag vill rida sotis när jag kommer hem! =)

2008-05-26 @ 15:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback