london calling

jag är inte den som är den,
men jag måste få skryta lite när jag nu sitter i min lägenhet i london.
på oxford street.
i park west.
granne med tony blair.

too good to be true. fin lägenhet också. med sånt trekantigt badkar. jag som längtat efter badkar!
vi har tvättmaskin också.

och vi har tre minuters promenadväg till hyde park, som vi ska utforska imorgon.
vi ska också handla lite krubb och kanske åka london eye.

det här inlägget var kanske mest till min mamma, som jag försökte att sms:a men utan resultat. jag ska komma ner på jorden snart, men inte än.
i'm floating on air.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Trevligt gumman. Nu får ni ha det så roligt! (fast jag helst skulle vilja säga AKTA ER I DEN STORA STADEN!!!).

2008-09-04 @ 13:46:10
Postat av: karin

jadå, vi ska akta oss. men so far so good. jag har engelskt nummer nu, som jag sms:ar dig och pappa sen. kommer bara att kolla mitt svenska sim-kort då och då. maila! puss!

2008-09-04 @ 20:28:29
Postat av: Mamma

Har mailat från pappas mail (min funkar inte just nu), men inget svar. Jag åker till Santorini imorgon. Sms:a ditt nya nummer snart, jag tar mobilen med mig till Grekland. (..tänk att vår enda kontakt är via en blogg just nu...KONSTIGT!!!) Hejsvejs! och PUSS o KRAM!

2008-09-05 @ 22:04:17
Postat av: karin

mailade du till min gmail? för jag har inte fått något där. bättre att du mailar på gmail än spray. ha det underbart i santorini. hälsa anna! puss!

2008-09-06 @ 13:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback