tråkig tjej va

livet i london går bra. vi var ute och klubbade i covent garden i lördag, det var fett.
och snart ska vi åka till camden och gå i lite schyssta secondhandaffärer.
jag har även fått jobb i en heminredningsbutik på tottenham court road.
med tanke på hur mycket de skinnar folk på asdyra tunnelbanekort så känns det bra att bo så centralt att man typ aldrig behöver åka tunnelbana.

jag stör mig lite på det faktum att jag är lite överröst av intryck, människor, förändringar,
att jag får skrivkramp. och att jag dillar om hur dyra tunnelbanekorten är eller hur billig frukten är,
känns rätt meningslöst. men jag håller er uppdaterade och hoppas att något slags inspiration når mig.

en av mina flatmates sa att man skulle åka till berkley och sätta sig på ett café och bara suga in atmosfärer.
att det bor massa poeter och författare och annat creddigt där. kanske jag ska göra det.
eller hitta någon ny musik.
det ska tydligen finnas asfeta skivbutiker i camden.

see ya!

Kommentarer
Postat av: det regnar konfetti

Vad härligt att du verkar ha det så bra i London! och vad snabbt du fick jobb. Tänk om det gick lika snabbt att få jobb i Sthlm, vilken dröm. Ser fram emot fler londoninlägg. Kram!

Postat av: karin

jag vet. sverige över lag suger ofta balle. england har en nästintill creepy beundran inför svenskar. säger du att du är svensk så fixar sig biffen automatiskt. kan vara en fin fördel, om än lite suspekt. =)

2008-09-10 @ 12:40:57
Postat av: blom

Vad fantastiskt härligt det låter :) .. Har själv drömmar om att bo utomlands, lite här o var. Berkley verkar ju vara urkul.. kanske skulle man dra dit någon gång :)

2008-09-10 @ 14:00:06
Postat av: karin

ja verkligen! gör det. london är asfett. =) det är bara att packa en väska och åka. efter att ha bott i sthlm så kan jag säga att det är lättare att fixa boende i london än i sthlm, exempelvis.. =)

2008-09-10 @ 14:22:37
URL: http://kaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback