acapellaversionen av "i wish" med robyn är en bra låt

yes! jag lyckades få två överblivna biljetter till "i väntan på godot" på stadsteatern på torsdag.
konstnärlighet i all ära,
men stolt ytlig är jag då jag inte tycker att det är fy skam med persbrandt i huvudroll. jäklarns snygg, alltså.

annars skitjobbigt pass på friskis, och hälsan sprudlar.
ägg och melon och sånt. som man mår bra av.

dagsverke som främjar den självuppfyllande profetian.
jag vet, sånt som inte traffickutsatta barn i asien eller hivdrabbade barn i afrika vet något om.
men mina tankar finns hos dem också, för mellanvägen mellan att jag får finnas för mig själv,
och samhällsansvaret i att jag måste finnas för dem.
någon dag ska jag göra mer än att tänka på dem och skänka någon fjuttig hundring i månaden.
någon dag, det har jag lovat mig själv.

(rubriken! rubriken! lyssna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback