pladder, det här är bara pladder

jag sitter i skolan vid en mac-dator som jag nyss har lärt mig att använda. eller igår lärde jag mig, tack vare lite hjälpsamt sms:ande med jessica (tack du!). jag har skrivit ett uppsats-PM om min strindberg. ja, jag gör den här uppsatsen igen. lite bättre, lite klokare, lite snyggare. jag läser en litteraturvetare lindblad årgång 1924 som envisas med att skriva i 25 sidor om hur röda rummet i hela kompositionen påminner om dickens. ja, han säger nästan mellan raderna att det är dickens som i själva verket har skrivit röda rummet.
jag har druckit kaffe trots att jag går på detox, helt enkelt för att min hjärna inte ville vara med mer.
jag kan inte sluta tänka på vad min kära sambo sa till mig häromdagen:
strindberg, var det inte han som myntade uttrycket "boys don't cry"?
jag behöver en dålig sit-com, nu. och en soffa. kanske en skog, till och med.

Kommentarer
Postat av: Jessica (ord och inga visor)

i love your blog, haha. du borde blogga oftare! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback