heart full of wine

jag tror att jag måste flytta härifrån. jag blir trött på alla städer, jag blir trött på mig själv, jag blir trött på trottoarerna, på vinet, på allt och alla: och var ska man då bo? jag tror att jag måste flytta härifrån, jag klarar inte av husfasaden på andra sidan vardagsrumsfönstret längre, klarar inte av dansgolven, buss 41 om morgnarna. jag och elin skojade om att vi i slutändan skulle hamna i en lägenhet på st: eriksplan tillsammans igen. varför flyttade jag någonsin därifrån? vasaparken om vårarna, utsikten från läshörnan på universitetet, knast lördagkväll. jag tror att jag måste flytta härifrån, men jag vet inte var. det enda jag längtade var sommar och nu börjar sjön frysa igen, det är som om mörkret i det här landet färgar även mig.

Kommentarer
Postat av: Jessica (ord och inga visor)

som vi pratade om någon gång - du måste inte välja den ena eller andra staden. Du kan både ha kakan och äta den, kakan (för du brukar väl kallas så)! Det är det som är så fint i kråksången. Själv funderar jag (vi) på att flytta till gröndal. Det är landet och stan i en härlig kombination. Flytta dit du med! så kan du vara hästvakt i sandviken varje gång du kommer dit och njuta av naturen där då + vara där på somrarna.



Nu lät det som att jag förminskade ditt problem men det var absolut inte meningen. Jag vet precis hur det känns och det är sjukt frustrerande. Men jag tror att du en dag vet vilket som är det självklara valet.<3

2010-08-10 @ 23:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback