horizon

lyssnar på joy division och håkan hellström. försöker motivera mig till att plugga på en lördag.
en tanke har slagit mig! jag gillar inte folk generellt.
jag tycker att de flesta är ganska jobbiga.
gör det mig till en dålig människa?
nej, jag tror inte det. jag har liksom inget behov av att ha massa människor omkring mig.
just för att jag tycker att de flesta som finns omkring mig är antingen ganska falska, eller
så ger de mig inget utbyte, helt enkelt. intellektuellt eller otherwise. det är väl bara att acceptera?
för första gången på länge gillar jag mig själv ganska mycket.
det är en ovanlig känsla. en fin känsla.

jag ska fortsätta lyssna på joy division och håkan hellström och försöka motivera mig till att plugga
på en lördag. sen ska jag gå ut och dricka lite vin! two tumbs up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback